Skip to content

ספרים רבותי ספרים

בשנת 2016 הגיע ארכיונו האבוד של ניקולאוס איש דמשק, לספריית הוותיקן, שם אוכסן באגף הסגור לציבור. הארכיון שנשכח מהתודעה ההיסטורית/תרבותית של העולם המערבי כבר מאות שנים, היה מאוחסן כל הזמן הזה בספרייה של מנזר שכוח אל בצפון סוריה. בשנת 2014 כבש ארגון הטרור המדינה האסלאמית (דאע”ש) את השטח והרס את המנזר. הארכיון חולץ מהחורבות במבצע סודי בנוסח אינדיאנה ג’ונס.

מכיוון שהובלתי את המשלחת שחילצה את הארכיון מאבדון, ניתנה לי אפשרות לקבל עותק סרוק מכל ספר שחולץ. בשנים הבאות כתבתי כמה רומנים היסטוריים המבוססים על העותקים שברשותי

.

אלו היו דמויות המפתח של חיי, שני גברים גיבורים היו אהבות ענקיות בחיי. כול אחד מהם אהב אותי בדרכו. שניהם היו צנחנים ותוצר החינוך המשותף בקיבוץ השומר הצעיר נווה עמל. הגיבורה והאהבה השלישית, גם היא ענקית אך שונה הייתה חברת הנפש היחידה בחיי. כמו בכל סיפור טוב, היו גם מלאכים בני אנוש צחורי כנפיים, ואיך אפשר בלי השטן ובכורו?

סיפורה של האימפריה הבריטית, הוא סיפור ההשתלטות, השליטה, הניצול
אך גם “התירבות” של כול אותן יבשות, ארצות, איים ושטחים אחרים, בהם שלטה בריטניה.
בשבעה פרקים, אנסה לתאר את עלייתה, שגשוגה ונפילתה של האימפריה, לאורך כ-400 שנה, מסוף המאה ה-16 עד סוף המאה ה-20.

שביעי באוקטובר 2023, שמחת תורה. האסלאם חושף את פרצופו הפסיכופטי האמיתי, דת הרחמים מתגלה במלוא כיעורה הרצחני והסדיסטי. גם רפתות עוטף עזה נפגעות אנושות.
בועז רוזמרין, רפתן בעברו הרחוק, החליט שזה הזמן לעזוב את אורח החיים הפנסיונרי החמים שלו. הוא התנדב לחלוב בקיבוץ דפנה המפונה בגבול הצפון, וברפת ניר מעון בעוטף עזה.

1 thought on “ספרים רבותי ספרים 2”

  1. Pingback: מיומנו של רפתן בדימוס | כפרניק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *