Skip to content

    פרק שלישי – תשובה ציונית הולמת

    בשבוע הבא אני יורד כמתנדב לעוטף.
    בניגוד לרפת דפנה בה התנדבתי, שלא נפגעה פיזית, הרי רפתות העוטף נפגעו, ועוד איך נפגעו!
    עובדים תאילנדים נטבחו.
    רפתנים שהרפת הייתה מפעל חייהם, נהרגו כאשר הלכו לטפל בפרות. בני משפחותיהם נהרגו או נפלו בשבי מרצחי החמאס, היו שכינו את המרצחים חיות אדם. אין עלבון גדול יותר לחיה כלשהי, מהשוואתה למוסלמים הפסיכופטים הללו. שרוממות אלוהים בפיהם  ודם על ידיהם.
    בנוסף לאלה פרות נהרגו, ציוד מבנים ומזון נהרסו ונשרפו.

    הוקמה קבוצת ווטסאפ הקרויה אחים לרפת, בניהולה של גל המשבצת מאות מתנדבים כדי לסייע. גם אני בין במתנדבים. אך השיקום עוד יערך זמן רב.

    מועצת החלב הכריזה שאין ולא יהיה מחסור בחלב. מנגד עומדת הממשלה הרופסת והעלובה ביותר בתולדות ישראל. עם שר אוצר ושר חקלאות הזויים, המעדיפים לרומם חמדנים, הרוצים להתעשר מיבוא חלב.

    אחד מהם רמי לוי, הדליק משואה ביום העצמאות לפני מספר שנים. הוא התמחה בעושק חקלאים, אך מחובר הייטב לעטיני השלטון. אני בטוח שמתוך תשעה מיליון אזרחי ישראל, יש לפחות שמונה מיליון שראויים להדליק משואה יותר ממנו. כל אחד מתושבי העוטף ראוי ממנו להדליק משואה.

    רמי לוי מייבא חלב מפולין, אין ספק רפתן פולני, שסבו אולי זרק מיכלי גז ציקלון B למקלחות באושוויץ ראוי לעידוד ותמיכה יותר מרפתן מעוטף עזה שמפעל חייו נהרס.

    או למשל גוף חרדי הקרוי משנת יוסף המספק חלב כשר למהדרין מטורקיה של ארדואן, שלבטח כשר יותר מהחלב של עוטף עזה. כמעשה פטריוטי, הוא הפסיק לייבא מטורקיה, סביר להניח שהוא ייבא מפולין, הרי חלב שיצר רפתן פולני אוכל חזיר, כשר יותר מחלב ישראלי.

    חלב פולני מיובא תחת המותג המחוצף הר החרמון. ההונאה הייתה תמיד לחם חוקם של החמדנים. מן הראוי היה לקרוא למותג טרבלינקה או סוביבור, אפשר גם בירקנאו.

    במקום להעשיר את החמדנים, הגיע הזמן שהממשלה תיתן תשובה ציונית הולמת באמת, למשל, הכפלת מכסות החלב של רפתות עוטף עזה.

    ולאזרחי ישראל הפטריוטים, תנו גם אתם תשובה ציונית הולמת. קנו רק תוצרת חלב ישראלית, גם אם תשלמו קצת יותר. הרפתנים האירופים מסובסדים על ידי האיחוד האירופי ואינם נושאים על גבם את הבד”צים טפילי הכשרות. ראש וראשון לאלה הוא בד”צ של העדה החרדית שהיא בכלל גוף אנטי ציוני.

    Pages: 1 2 3 4 5

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *